vrijdag 12 oktober 2012

Dag 43: Middelste lade van de ladenkast

Door drukte gisteren ben ik helemaal vergeten om het klusje te plaatsen, terwijl ik wel een opruimsessie heb  gehouden. De middelste la van mijn ladenkast was aan de beurt om opgeruimd te worden.
Zoals je kunt zien ligt hij vooral vol met handwerkspullen. Best een grote hoop, aangezien ik nog maar een jaar weet hoe ik moet haken....
Zo, ik volg de traditionele werkwijze. Alles er uit en vervolgens een doekje er door.
Deze bollen leg ik apart. Ik hoop hier een Harlequin Hoodie van te haken deze winter. Het patroon heb ik ook al geprint, nu alleen nog even vertalen naar het Nederlands.
Oja, deze borduurwerkjes heb ik er ook in gelegd. De linkse met de kerst figuurtjes heb ik al heel lang. Het borduren daarvan gaat alleen zo langzaam. Deze leg ik terug in de la.

En het project waar ik vorig jaar ook al mee begonnen ben.... Een Lavender Bunny, deze leg ik op een plaats waar ik vaak kom, dan maak ik deze als eerste af.
En nog een zak met kant-en-klaar producten. Hierin zitten een aantal sets waarmee je kaarten kan maken. Binnenkort ook maar eens aan beginnen, dat zijn tenminste leuke klusjes...
Alles past weer in de la. Maar dat is ook logische aangezien ik heel wat bollen wol apart heb gelegd. Daarnaast heb ik met mezelf de afspraak gemaakt dat ik eerst een heleboel van deze projecten afmaak voordat ik nieuwe spullen ga kopen....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten