dinsdag 23 oktober 2012

Dag 53: De tuin deel 2

Ook vandaag heb ik me er weer toe gezet om 15 minuten in de tuin te werken. 15 minuten klinkt weinig maar ik heb een postzegel als tuintje waar je binnen 15 minuten echt wel resultaat ziet.

Dit is hoe één hoek er uitziet, maar onder de tafels op de tegels liggen natuurlijk ook veel bladeren. Ik heb een vuilniszak gepakt. (bij gebrek aan een groene container en een bladbak) en ben begonnen met opvegen van alle bladeren. 15 minuten later had ik 2 volle zakken met bladeren. Helaas stopte mijn fototoestel er op dat moment mee, een foto van het resultaat ontbreekt dus helaas. Daarna heb ik meteen de vuilniszakken weggebracht, opgeruimd staat netjes. Op het nieuws hoorde ik alleen dat de blaadjes door de kou van komende week spontaan van de bomen vallen, dan kan ik dus nog een keer bezig want onze boom is zijn bladeren nog lang niet kwijt. Het zou wel de eerste keer zijn sinds ik hier woon (dit is de derde winter) dat ik de tuin een soort van winterklaar heb.....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten