vrijdag 26 oktober 2012

Dag 56: De bovenste lade van het ladenkastje

Nu is het kastje helemaal af, als ik de bovenste lade ook helemaal heb opgeruimd.
Op een of andere manier verandert deze lade steeds weer in een puinhoop. Eerst maar eens alles er uit halen en kijken wat echt in de lade moet blijven
Dit is een regenpak enen een regenbroek. Die blijven in de lade liggen, ze liggen nu zo voor het grijpen als ik een keer naar buiten moet in de regen.
De schoenpoets spullen mogen ook in de lade blijven, ze liggen daar prima. En ik heb nu nog niet zoveel spullen dat het in een eigen doos/bak verdient.
Deze zakken en tassen gebruik ik voor zowel mijn afval als papier. Als de papieren zakken op zijn stape ik weer over op doosjes. Scheelt ook weer ruimte in de lade...
De cd's mogen naar het verzameldoosje. De waxinelichtjes gaan naar een plek waar ik ze vaker kan zien en hopelijk ook vaker een sfeerlichtje aansteek.
Zo ziet de lade er momenteel uit. Toch weer een stuk netter.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten