vrijdag 19 oktober 2012

Dag 49: Mijn boekenkast


Vandaag even een spoedklusje. Mijn lief gaat morgen naar een vlooienmarkt. Een uitgelezen kans om mijn overvolle boekenkast eens op te ruimen.
Eigenlijk is het gewoon een zooitje en is dit dus de uitgelezen kans om hier aan te beginnen.
Ik heb verschillende stapels gemaakt. Wat ik wilde bewaren, wat weg kon en een twijfel stapel. Er waren ook een heleboel gekregen boeken die ik al jaren wil lezen maar steeds laat liggen. 
Uiteindelijk was de schifting vooral op boeken die ik had gekocht en dus wilde bewaren en gekregen boeken die ik niet zo bijzonder vond. Punt was dat ik ze wel wilde bewaren maar ze tocht niet meer lees (waarschijnlijk) en daarom mogen ze wel weg. En ik ga er vanuit dat ik niet alles verkoop dus blijft er nog wel wat over...
Dit ziet er een stuk netter uit. Het staat nog niet op alfabetische volgorde, dat komt bij de volgende opruimronde wel weer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten