zondag 14 oktober 2012

Dag 45: Bureaulade 2

Vandaag de volgende bureaulade.
 Ik dacht eigenlijk dat er veel minder zooi in lag....
Als eerste vis ik er een getuigschrift van mij uit. Dat hoort toch niet zomaar in een la te liggen. Ook liggen hier weer kaarten, dit keer uit het Jopie Huisman museum. Ik was van plan om die in te gaan lijsten. Tenslotte liggen er ook nog foto's en ook daar moet eigenlijk nog een lijst omheen....
Dit hoort eigenlijk ook niet in de lade thuis. Het zijn de bankafschriften vanaf het moment dat ik geboren ben tot 10 jaar geleden. Maar ja dat paste natuurlijk zo in deze lade en dan is het uit zicht.
Ik heb alle mapjes samengevoegd en in een speciale bankafschriftenordner gedaan. Het lijkt meteen een stuk netter. Trouwens ik print nu nog steeds braaf elke maand mijn bankafschrift. ik vind het fijn dat ik zo even op papier kan nazoeken wanneer ik bepaalde dingen heb betaald.
Dit mag blijven in de lade. De overige spullen krijgen een andere plaats. Ik hoef trouwens eerst geen schrijfpapier meer te kopen. Ik heb er nog genoeg liggen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten