zondag 21 oktober 2012

Dag 51: Bureaulades 5 + 6

Vandaag de laatste twee bureaulades.
In deze lades liggen nog wat studieboeken.
Dan maak ik maar meteen gebruik van die ladeverdeler, dan kunnen de boeken ook niet meer heen zweren door de lade. Als ik ooit bij het kastje studieboeken ben aangekomen krijgen deze boeken een anders plaats. Tot dan liggen ze hier prima.
De laatste la was altijd al mijn rommella. En dat zal het ook nog wel blijven, alleen dan in een opgeruimderder vorm.

Heel raar maar als je op internet een reisgidsje kon bestellen deed ik dat. Het levert deze stapel op. Alleen de kaart van de stad waar ik woon en die van Amsterdam bewaar ik. De rest kan weg.
En dan de handleiding van het internetbankieren. Ik heb er echt nog nooit ingekeken en verwacht eigenlijk ook niet dat ik dat ooit ga doen. De informatie kan weg, het mapje in de andere bureaulade.
Dit is niet een totaal opgeruimde lade, maar het ziet er wel een stuk beter uit.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten