zaterdag 27 oktober 2012

Dag 57: Het kastje deel 1

Vandaag ben ik begonnen met dit kastje, het staat bij mijn ouders en ik heb eigenlijk geen idee wat ik tegen kan komen
Dit is het kastje, ooit was het bruin en lelijk maar toen overgeschilderd in een leukere kleur.
Dit is ongeveer het vakje met de meeste zooi erin denk ik.  Eerst maar een alles eruit halen en kijken wat ik tegenkom.
Een plastic zak met daarin allemaal plastic zakjes, ik denk dat ik daar wel iemand anders blij mee kan maken. Vroeger bewaarde ik deze zakjes voor in mijn prullenbak maar ik kom er nooit meer dus hoef ik ze ook niet te bewaren.
Ook wat oud karton van verpakkingen. Nu gooi ik het weg, waarom ik het dan ooit wilde bewaren? De rest van het vakje wilde ik bewaren en heb ik terug gelegd. Er lag ook nog een bakje met reserve knoopjes
 Daarna heb ik nog even het bovenste laatje aangepakt, die lag ook vol met zooi.
Dit kan allemaal mee naar mijn kamer, daar gebruik ik het nog, hier niet. De rest heb ik weer terug gestopt in het laatje en kan daar eerst blijven.
Dit is het resultaat van de lade, daar heb ik eerst wat tijdschriften in opgeborgen, die ga ik later nog bekijken.
Het kastje ziet er ook beter uit zo.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten