maandag 15 oktober 2012

Dag 46: Het plankje in de keuken

Ik hoorde dat de wasmachine klaar was, alleen was ik er eerder dan dat het deurtje van de wasmachine open ging. In de tussentijd kon ik mooi het plankje in de keuken opruimen.
Opzich is het plankje niet enorm rommelig maar er liggen wel een paar dingen die er niet horen.
Zo, het wasmiddel staat weer in het daarvoor bestemde kastje. Ook heb ik meteen gecontroleerd of ik nog voldoende wasmiddel heb staan in mijn voorraadkast. Het is ook meer gemakzucht dat ik de wasmiddel op deze plank zet ipv in het kastje.
Dit bakje kan naar de afwas, het staat er alleen maar stof te vangen. Ik heb nog zo'n bakje en daar zit thee in. Dat is een prima plaats voor dit bakje.
Nu ook nog wat dingen weggegooid en de potjes gaan de volgende keer mee naar de glasbak.
De foto's probeer ik morgen te plaatsen, het internet val momenteel om de haverklap uit.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten