vrijdag 12 oktober 2012

Dag 44: Bureaulade 1

Vandaag heb ik weer een bureaulade bij mijn ouders opgeruimd. Dit is nog maar het beginnetje daar maar wel hard nodig.
Nadeel van die bovenste bureaulade is dat het heel eenvoudig in om alles wat je even kwijt moet er in verdwijnt.
Het eerste stapeltje zijn wat oude handwerkbladen. Ik weet nog niet of ik die wil bewaren dus gaan ze op een aparte stapel. Het handwerkje bovenop gaat bij de andere handwerkjes.
Vervolgens tover ik deze vullingen uit de lade. Ik had ooit een vulpen maar die is kapot gegaan. Nu heb ik ook een vulpen maar daar moeten andere grotere vullingen in. Ik leg ze allebei bij de doosjes met pennen. Dat lijkt me een logische plaats.
Deze kaartjes zijn nog van een vakantie van een paar jaar geleden. Ik wil ze bewaren, of versturen met postcrossing dus leg ik ze nu maar even apart.
Ook lag er natuurlijk een behoorlijke stapel oud papier in. Op het moment dat ik alles in de la propte was het vast heel belangrijk maar nu mag het weg van mij.
En zo deed ik de lade weer dicht. Dat ziet er toch echt een stuk overzichtelijker uit. het ergste vond ik eignelijk dat er nog een cadeaubon in deze la lag. Gekregen voor mijn verjaardag vorig jaar.....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten