maandag 9 juli 2012

Dag 9: De kledingkast part 1

Dit is mijn kledingkast, maar naast kleding liggen hier ook veel van mijn boodschappen.
Vandaag eerst maar een alles wat achter de bovenste plank ligt, dit zijn vooral de boodschappen. Eerst de kleding er uit en daarna alle voorraad. Zo op de grond is het nog al wat, maar dan ik ik met sommige dingen ook weer een poosje vooruit.
Nu de kast toch leeg is kan er ook meteen een doekje door, dat was geen overbodige luxe.
Nu alles weer opruimen, het past er in. Ik weet nu weer precies wat er in de kast staat. Dat is erg handig wanneer ik weer boodschappen ga doen. Daarnaast meteen de kleding die er boven hangt ook maar weer eventjes netjes heen gehangen.
Heeft iemand trouwens een idee hoe het kan dat mijn berichtje van dag 8 bij de 6 mei is terecht gekomen?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten