vrijdag 20 juli 2012

Dag 20: De Bovenkant van de ladenkast


Vandaag maar de bovenkant van de ladenkast aanpakken, ik heb namelijk gemerkt dat het voor mij prima werkt als de zichtlocaties netjes zijn. Er zijn twee bakken die ik al eerder heb opgeruimd, die hieven nu niet nog een keer.
Eigenlijk is het al redelijk netjes, alleen hoort die zwarte bak daar niet. En de bloempot kan natuurlijk, die kan ook wel een ander plekje krijgen.
Eerst het zwarte bakje maar. De gebruikelijke volgorde, eerst alles er uit en dan een gedeelte er weer in. Ik had van te voren al bedacht dat dit een bakje wordt voor opladers en tijdelijk voor de spelletjes.
Zo dit was het gemakkelijkst. Eerst de opladers uitgezocht, wat heeft een mens trouwens veel opladers, dit is namelijk nog niet eens alles, er zijn ook nog een paar in gebruik.
Natuurlijk zat er ook een stapel oud papier in het bakje,  ik gebruikte het hiervoor als een postbakje. Dit bleek helaas niet te werken, twee plaatsen om je post te bewaren is erg onhandig.
Het luisterboek vind ik niets, dus die kan weer op marktplaats. Daar heeft het ook al eerder opgestaan maar toen heb ik het niet verkocht. De VVV bonnen heb ik even geteld, die verdien ik met het invullen van enquêtes en daar koop ik af en toe wat leuks voor. Verder lag er nog wat post van mijn werk in het bakje, dat mag in het postbakje en ruim ik de volgende keer op.

Leeg was het bakje. Er zit wel een rare vlek in dus eerst die even schoonmaken. Vervolgens kunnen de opladers en spelletjes weer in het bakje.
Tenslotte nog even een doekje over de bovenkant van de ladekast en die is ook weer prima opgeruimd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten