zaterdag 21 juli 2012

Dag 21: Vochtproblemen

Gisteren was de batterij van mij fototoestel leeg. Dat is jammer want nu kun je niet meer zien hoe erg het was voordat ik begon met schoonmaken. Nou ja ergens op deze blog kun nog wel een foto zien van hoe het was. Voordeel van dat handige hoekje is dat je er veel spullen kwijt kunt, nadeel is alleen dat er echt heel veel vocht zit. en dat was aardig in mijn kozijn getrokken. Eerst maar eens Google openen en zien wat je daar tegen kunt doen. Inspuiten met bleek. Dat is niet zo moeilijk en kan ik ook.
Echt ongelofelijk, het werkt super. Ik heb de plekken ingesmeerd met een in bleek gedoopte tandenborstel bij gebrek aan een een plantenspuit. Ik zag ongeveer dat de plekken verdwenen, Vanmorgen was er dan oor weinig meer van te zien. Daarna nog even het kozijn schoongemaakt en toen zag het er zo uit!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten