vrijdag 6 juli 2012

Dag 6: Bovenste plank boekenkast

Ik heb zo'n handige billy boekenkast. Voordeel van zo'n kast is dat je er heel gemakkelijk allerlei spullen in kwijt kunt. Veel spullen zelfs. De bovenste plank stoort mij nog wel eens. Op die plank staan mijn kookboeken, de dozen met kaartjes om gewoon te versturen en voor postcrossing en de mappen voor mijn administratie.
Zo ziet het er uit momenteel, en dat vind ik veel te rommelig. Ik haal alle dozen met kaartjes eruit en ga die uitzoeken. De rest is niet zoveel werk, alleen de kookboeken weer recht in de kast zetten. Deze dozen uitzoeken valt uiteindelijk ook erg mee. in de kartonnen doos zitten de kaartjes voor postcrossing en in de andere dozen de gewone kaartjes. Ook de postzegels zitten in de goede doos. Ik moet alleen nog even kijken of de postzegels voor het buitenland nog wel de juiste waarde hebben, anders moet ik even postzegels gaan bijkopen.
Nu staat alles weer netjes op de plank en weet ik precies wat ik nodig heb wanneer ik kaartjes wil sturen.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten