zaterdag 14 juli 2012

Dag 13: Administratie van lief deel 1

Gisteren ben ik begonnen met de administratie van mijn lief. door de drukte later op de dag ben ik helmaal vergeten deze blog te plaatsen.
Mijn lief is niet zo van de administratie, hij betaald wel alle rekeningen en zorgt dat hij genoeg geld overhoudt in de maand en maakt ook alle enveloppen nog open. Maar dan verdwijnt alles in een doos en ligt er van alles door elkaar.
Deze mand kreeg ik mee. Eigenlijk valt het zo nog wel mee vind ik nu. Zelfs deze gele ordners maakten het voor hem niet leuker, ook al is het zijn lievelingskleur.
Eerst maar eens alles grofweg uitzoeken. Dat levert veel stapeltjes op die later nog weer in kleinere stapeltjes worden onderverdeeld. Langzamerhand verdwijnt er van alles in de mappen. Een half uur later ligt dit er nog. 
Voor vandaag stop ik en morgen ga ik weer verder.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten