zaterdag 7 juli 2012

Dag 7: Het bakje voor de sleutels

Op mijn kastje staat naast het bakje voor de post ook een bakje voor de sleutels (en een fruitschaal maar die hoef ik niet op te ruimen natuurlijk) en ook dit bakje trekt weer automatisch andere rommel aan.
Eerst het bakje maar eens helemaal leeg halen en schoonmaken. Er ligt ook echt van alles in dit bakje wat je niet dagelijks gebruikt maar wel nodig hebt. Eigenlijk is dit een rommel la in de keuken, alleen bevindt deze bak zich niet in de keuken. De opladers heb ik in het bakje voor de opladers gedaan, elastiekjes en broodzakclipjes in de prullenbak (die bewaar ik altijd voor als ik eens brood koop waar zo'n plakkertje om zit). Ook liggen er veel visitekaartjes in de bak, ik wil ze wel graag bewaren maar ik weet alleen nog niet hoe. Die gaan eerst nog weer terug.
Deze sateprikkers lagen ook in het bakje. Nu weet ik weer waar dat rare dopje van was wat ik een paar week geleden heb weggegooid. Ik dacht toen dat het van een bus haar mousse was, en die gooi ik altijd meteen weg omdat ik het niet handig vind om na gebruik overal weer een dopje op te doen. Het enige waar ik wel een dopje opdraai na gebruik is mijn tandpasta.
Ook mijn verzameling usb-sticks kwam ik tegen, die heb ik samen met de batterijen apart gelegd om eens te gaan bekijken wat er eigenlijk opstaat. De batterijen moet ik ook even controleren, en kunnen ze weg of bewaar ik ze.
Zo dat ziet er alweer een stuk beter uit!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten