dinsdag 24 juli 2012

Dag 24: De boekenkast

Al eerder heb ik de bovenste plank van mijn boekenkast laten zien, op dat moment ergerde ik me daar het meest aan. Nu volgt de rest van de kast, dan valt namelijk erg mee. Al zeg ik het zelf.
Bij deze plank hief ik niets te doen, ook wel logisch want deze spullen gebruik ik dagelijks.
Ook deze plank kan er mee door, normaal staan hier mijn studieboeken, maar ja het is vakantie dus die heb ik ergens anders liggen. Aan het eind van de vakantie wordt deze plank weer gevuld.
Deze plank met boeken kan wel wat netter. de markeerstift kan in mijn pennenbak en de boeken gaan weer netjes in een rij.
Het resultaat is meteen een stuk beter. Ik zie nu dat ik alleen ben vergeten om de foto terug te zetten, dat moet nu maar even.
Dit is een beetje een rommelplank. Links staat het bakje met de opladers en spelletjes, in het midden mijn tosti-ijzer en rechts een mapje.
Het tosti-ijzer kan wel in mijn kast, daar is nog wat plaats over. Deze plank is ook weer netjes.
Dit is de laatste plank maar die zoek ik later een keer uit, hier liggen allemaal tijdschriften en die moeten nog uitgezocht worden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten