donderdag 19 juli 2012

Dag 19: Dat doosje

Er staat echt al heel lang een doos. ik zou niet eens weten hoe lang. En elke dag denk ik weer: vandaag ruim ik die doos op. Het is dus echt zo'n klusje dat altijd blijft liggen.
Het eerste wat er uit komt is weer een stapeltje tijdschriften van supermarkten, die gaan in de mand met allemaal van dit soort tijdschriften en worden vanzelf een keer uitgezocht.
Vervolgens een stapeltje met van alles wat. De folders van al die restaurants kunnen weg, ik bewaarde ze wel maar als ik wat bestel doe ik dat toch via internet. Alleen die van de snackbar aan het eind van de straat kan blijven, ik vind het handig om thuis al te kunnen beslissen wat ik wil eten. Ook liggen en nog wat papieren en boekjes van mijn scriptie, die moet ik natuurlijk bewaren. De puzzelboekjes mogen ook blijven.
Dit is een stapeltje met van alles en nog wat. Je hoeft niet te denken dat ik rook in die bakjes van lucky strike zitten speelkaarten. De kleine lepel kan in het bakje met vakantieherinneringen, de flyers kunnen weg en het plakband bij de andere bureau spullen. Ook de andere spullen vonden allemaal een nieuwe passende plaats.
En toen was de doos leeg. Ik heb de doos meteen gebombardeerd tot doos voor oud papier, dan hoef ik niet meer bang te zijn dat ik deze doos nog een keer moet opruimen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten