dinsdag 1 oktober 2013

Dag 171: De kast bij vriendlief deel 5

 Het einde is inzicht, vandaag de laatste planken van de kast.
Hier ligt niet zo veel. Vooral lege dozen van de spelcomputers van vriendlief, de schijn je nooit weg te mogen gooien, daar worden de spelcomputers minder waard van. Gelukkig maar, ik heb namelijk de neiging om dozen van elektrische apparaten te bewaren en dat is nu dus geheel gerechtvaardigd door de bewaardrift van vriendlief.....
In het rode zakje zaten de papieren van zijn huidige laptop die moeten dus bewaard blijven. Rechts stond nog een map van de NHA en wat oude lp's. Ik heb het netjes terug gezet en hoop dat het binnenkort door vriendlief wordt bekeken.
Dit is het eindresultaat. Volgens mij is het een stuk overzichtelijker geworden. Veel dingen staan nu weer bij elkaar en ik weet waar bepaalde dingen zijn. Binnenkort zit ik vriendlief nog wel een keer achter zijn broek zodat hij ook nog een keer gaat opruimen, ik heb het namelijk wel netjes neergezet maar ik heb nauwelijks iets weggegooid.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten