woensdag 2 oktober 2013

Dag 172: De bank

Al eens eerde heb ik geblogd over het feit dat ik vaak dingen op de bank neer leg. Een aantal van de dingen die ik eergisteren opruimde lagen ook op de bank. 
Vandaag wil ik de rest van de bank opruimen. Vriendlief begon namelijk ook al over het feit dat je alleen maar op de stoelen aan de tafel kon zitten en niet op de bank...
Als eerste kan dit allemaal weg. Dat is natuurlijk een goed begin maar eigenlijk had ik dat ook kunnen doen op het moment dat ik het op de bank legde.
Deze doos is over van de vakantie. Daar wil ik nog wat leuks meedoen. Helemaal nu vriendliefs telefoon raar heeft gedaan en bijna alle foto's verdwenen zijn.
Dit blijft nog even liggen op de bank, het zijn nog dingen die ik wil bekijken of nog verder moet opruimen.
Als ik dan toch bezig ben kan dit waxinehoudertje ook meteen weggooien. Vorige week viel er een flesje op en toen was hij kapot, in de prullenbak er mee. En een doekje over het tafeltje.
Tenslotte mag deze plant ook richting de prullenbak. Ik heb hem sinds ik hier woon maar na een paar jaar en bijna geen water afgelopen zomer omdat ik hier niet was is de plant volgens mij meer dood dan levend.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten