maandag 30 september 2013

Dag 170: Kleine klusjes

Om een einde te maken aan mijn chaos ga ik vandaag wat losse eindjes aanpakken, daardoor krijg ik hopelijk weer wat overzicht.
Vorige week was een nichtje jarig. Dan verdient ze natuurlijk een kaartje, en die heb ik gestuurd. De bak met kaartjes was alleen op de bank blijven liggen. Niet erg netje dus die staat weer in de kast. Ook een multomap die op de bank lag heb ik opgeborgen. Vanmorgen voordat ik wegging had ik nog wat nodig uit die map en die map lag nu natuurlijk nog op precies dezelfde plaats als waar ik hem vanmorgen had achter gelaten.
Het boek links had ik meegenomen op vakantie,ik heb het uit dus het kan door naar een volgende lezer. De toilettas had ik ook mee en kan terug naar vriendlief, ligt het hier niet in de weg.
Zo meteen nog even dit stapeltje weg strijken en dan is het weer een stukje opgeruimder hier. Als je veel wast de afgelopen dagen krijg je soms ook veel strijkgoed. Niet mijn hobby maar met een leuk tv programma erbij gaat het wat sneller.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten