woensdag 9 oktober 2013

Dag 173: De tafel

Nadat ik de vorige keer de bank heb ontdaan van zijn overbodige spullen is vandaag de beurt aan de tafel.
Zoals je kan zien ligt de tafel ook aardig vol. Probleem is ook hier dat ik vaak alles laat liggen. En als ik dan wat ruimte nodig heb schuif ik het gewoon aan de kant... Als eerste ruim ik alles op wat niet op de tafel hoort, daar wordt het meteen al een stuk leger van.
Dit is een kaartenset die ik echt al heel lang heb. Nadeel hiervan is dat het een set met cijfers en letters is die je kunt maken. Daar moet dus per gelegenheid. Laatst hadden we een feestje en heb ik zo'n kaart gemaakt en de spullen dus laten liggen. Die gaan in de la met knutselspullen.
Nu is de hele tafel leeg, Ik ga er met een vegertje overheen zodat hij weer mooi schoon is. Daarna heb ik de belangrijkste dingen weer terug geplaatst.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten