dinsdag 29 oktober 2013

Dag 165: Een frisse start

**Oeps, deze blog was ik helemaal vergeten te publiceren, ik heb hem geschreven de week voordat de colleges begonnen. Ik publiceer hem nu toch nog onder dat nummer, anders mist er één. Cijferneuroot dat ik ben.**

Ik ben de afgelopen dagen helemaal vergeten te bloggen. Druk met andere dingen.
Afgelopen weekend was ik weer terug in mijn kamer, de logeerpartij bij vriendlief is weer over. Als eerste heb ik mijn bed verschoond.Nu liggen er weer lekker ruikende frisse hoezen. dit keer heb ik ook de molton er af gehaald en in de was gestopt. Dat was hoognodig aangezien de molton op sommige plaatsen dezelfde kleur begon te tonen als mijn bed...
Daarna heb ik de studieboeken in de kast gelegd. Ik weet niet of ze de hele tijd zo blijven liggen maar hier horen de studieboeken thuis.
Als laatste heb ik de vochtvreters vervangen. Het rook aardig muf toen ik binnen kwam, de bakjes zaten ook vol met water. Dit klusje hoeft de eerst komende weken ook niet meer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten