woensdag 29 augustus 2012

Dag 34: De prepaid internet stick

Vandaag was de klus eenvoudig, kijken of de internet stick het nog deed.
Dit pakket hebben we gekregen toen we hier internet moesten aanvragen. Het schijnt dat er 30 euro internet tegoed op zit. Nu heb ik al eens eerder geprobeerd of de stick het deed maar toen bleef het aardig stil.
Eerst de stick maar eens in de laptop, en weer deed hij het niet. Toen maar eens naar de simkaart gekeken. BLOND! Die zat er dus verkeerd om in, ja zo werkt het natuurlijk nooit.... Helaas doet de stick het nog steeds niet. Wel jammer natuurlijk, ook al internet ik nooit buitenhuis, of heb ik daar de behoefte aan.
De stick blijft echter wel, er zit namelijk ook een ingang in voor micro-sd geheugenkaarten. Door de geheugenkaart van mijn mobiel hier in te doen kan ik er mp3's en andere gegevens opzetten zodat ik de liedjes en foto's eenvoudig van of op mijn mobiel kan zetten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten