zondag 26 augustus 2012

Dag 31: Een betere oplossing

Vandaag een klusje waardoor naar mijn gevoel dingen beter worden opgeborgen.
Dit is mijn tijdschriftenmand, maar die zit maar half vol.
En dit is mijn mandje voor de opladers. Aangezien ik mijn nintendo dsi ook hier heb neer gelegd, wil ik hier ook mijn andere spelletjes heen leggen. 
 Die spelletjes komen uit deze doos. Dit is een doos waarin ik vanalles al heb opgeborgen waarvan ik nog niet zo goed weet waar ik alles heen moet leggen.
 Dit zijn de spelletjes die ik uit de doos heb gehaald. Het viel me eigenlijk tegen dat ik hier niet meer spelletjes had liggen. Ook kwam ik nog een aantal markers en potloden tegen, die kunnen zo in mijn pennenbakje.
 Zo nu passen alle tijdschriften ook nog in dit bakje.Dat is natuurlijk ook een reden om regelmatig een tijdschrift te gaan lezen zodat alles in het bakje blijft passen!
En in het andere bakje liggen nu de opladers en mijn spelletjes. Netjes toch?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten