vrijdag 24 augustus 2012

Dag 29: Het bakje met de post

Gisteren kwam mijn loonstrookje weer binnen, een goede reden dus om mijn postbakje weer een op te ruimen. Wel raar dat ik mijn loonstrookje nog steeds via de post krijg, officieel zou ik die vanaf juni alleen nog maar digitaal krijgen. Ik vind het wel makkelijk, nu hoef ik zelf geen moeite te doen om de loonstrookjes te printen.

Langzamerhand was het bakje toch weer vol geslopen met post, dan is het loonstrookje een handig moment om het bakje weer eens te gaan uitzoeken. Dat tijdschrift kan natuurlijk direct in het bakje met tijdschriften.
 Dit zijn de loonstrookjes en rekeningen die inmiddels betaald zijn, deze kunnen opgeborgen worden in de juiste mappen.
 En natuurlijk was er ook een stapeltje met papier dat weg kon, dat is natuurlijk ook heel fijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten