dinsdag 28 augustus 2012

Dag 33: Dozen bovenop de kledingkast deel 2

Vandaag gaan we weer verder, de bovenkant ziet er natuurlijk netjes uit maar in de dozen zit van alles.
Deze doos zit volgens mij iets voller als die van gisteren. ik ben benieuwd.
 Nou inderdaad, de deksel vloog er bijna af, zo vol zit de doos. ik heb meteen alles er maar uitgehaald.
Dit is de rest van mijn pennen voorraad, samen met die van gisteren kwam ik uit op 40! pennen. En dat voor iemand die vooral achter de laptop zit. Ik vrees dat ik de rest van mijn leven geen pennen meer hoef te kopen... Ik heb ze in de bak van gisteren gedaan en ze gaan eerst naar mijn ouders. ik heb hier nog wel genoeg pennen liggen voor de komende tijd. De markers hou ik nog wel even hier, kijken wat ik komend jaar nodig heb en dan kunnen die bij de pennen in de bak.
 De muts gaat bij de handschoenen van gisteren. ik hoop maar dat ik die combi niet te vaak hoe te dragen, ziet er vast mooi uit, roze met oranje. De puzzelboekjes gaan ook naar mijn ouders, heb er daar nog meer liggen en ik mag niet eerder nieuwe kopen voordat ik deze uit heb. De slippers gaan terug in de doos. De kaartspellen kunnen bij die van gisteren en de etiketten gaan bij de poppetjes van gisteren, dan liggen ze bij elkaar. Die cd-rom van t-mobile kregen we bij het aanvragen van het internet maar ik heb eigenlijk geen idee of die het wel doet. Een mooi klusje voor de volgende keer.
dit zijn de losse dingen die overblijven, en die gaan terug in de doos. Ik weet nu ook niet zo goed wat ik er mee moet. Het radio'tje gaat weg, als ik onderweg radio wil luisteren gebruik ik mijn mobiel wel. De batterijen en de oordopjes heb ik wel bewaard, die komen altijd van pas.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten