maandag 27 augustus 2012

Dag 32: Dozen bovenop de kledingkast deel 1

De bovenkant van de kledingkast hebben jullie al vaker gezien, deze week ga ik de dozen die er bovenop staan opruimen.
 De twee dozen rechts hoef ik niet te doorzoeken, die moet ik alleen bewaren vanwege mijn internet en tv.
Dit is de eerste doos, het makkelijke aan deze dozen vond ik dat je er van alles in kwijt kunt. Maar het grote gevaar is dan natuurlijk dat er van alles in de dozen belandt wat er niet in hoort.
Deze doos viel me eigenlijk nog wel mee, maar dat komt ook doordat ik al een aantal opladers in het daarvoor bestemde bakje heb liggen.
Dit zijn alle toebehoren van mijn oplader. Die tijdschakelaar gebruik ik om de batterijen de juiste tijd op te laden. Ik doe dat meteen want zowel de batterij van mijn afstandsbediening als de muis zijn leeg...
De pennen doe ik in een bakje, het lijken er nu niet zoveel maar in een andere doos op de kast zitten er nog meer (en dan heb ik ook nog een pennenbakje op mijn tafel en een goed gevulde etui...). De lamp kan ik meteen gebruiken want 1 van mijn andere lampen is stuk. De speelkaarten kunnen in het spellendoosje, en de verpakking van de nietjes kan weg aangezien die toch leeg is. Deze week meteen maar even nieuwe kopen.
Deze dingen mogen weer terug in de doos. De handschoenen heb ik voor het geval ik een keer geen handschoenen kan vinden.. De sinterklaaspoppetjes worden komend jaar gebruikt op een surprise. Ook uit de grote bruine doos kwamen nog een aantal van die lampjes. Ik heb ze altijd aan mijn fiets hangen voor het geval mijn achterlamp het een keer weer niet doet.
Zo dat ziet er een stuk netter uit, alleen mist nu wel de oplader, die zit in het stopcontact.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten