zaterdag 25 augustus 2012

Dag 30: Het randje voor de spiegel

Iedereen heeft volgens mij wel zo'n randje in de douche, daar waar je alle spullen heen zet. Vandaag ga ik dat randje eens aanpakken.
Zo ziet die van mij er momenteel uit. Maar niet voor lang meer, ik pak het meteen aan!
Zo alles is er uit, wat ik  nog het meest lelijke vind zijn de plekken die mijn elektrische tandenborstel achterlaat. Heeft iemand daar een oplossing voor?
Dat ziet er meteen een stuk beter uit, en het kost niet eens zoveel tijd om het schoon te maken.
Dit mandje heb ik gekocht omdat het zo gemakkelijk is voor de kleine spulletjes, maar op deze manier ziet het er niet uit en het werkt natuurlijk ook niet.
Toch altijd weer grappig, als je iets netjes opruimt past er altijd veel meer in, kijk maar. En alle proefmonsters (gezicht en bodylotion) ga ik de komende tijd gebruiken. Mini's zoals shampoo en douchegel bewaar ik altijd voor de vakantie, dat is zo makkelijk en scheelt op de terugweg ruimte. Die mini's koop ik trouwens nooit, maar vraag ik gratis aan via internet.
Dit ziet er toch weer een stuk beter uit! Ik hoop maar dat ik het lang zo houdt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten