maandag 3 september 2012

Dag 35: Dozen bovenop de kledingkast deel 3

Vandaag de laatste door die boven op de kast staat, en ik zit er al de hele dag tegen aan te hikken.
 Dit is de doos waar ik zolang al tegen aan hik, ook weer een schoenendoos die redelijk gevuld is.
Dit is de inhoud van de doos. Het zijn de garantiebewijzen van producten die ik hier in huis heb, handleidingen van mijn ikea spullen, en handleidingen van de apparaten in huis die niet van mij zijn, maar die ik mee huur. Ook zitten er in de doos nog een paar van die boekjes die je altijd van de gemeente/politie/wijk krijgt en die ik altijd maar bewaar voor het geval je iets moet opzoeken.
Ik heb even stapeltjes gemaakt. en er kon 1 boekje weg, daarvan was inmiddels een nieuwe versie van binnen gekomen.
 De handleiding van mijn stapelbed heb ik nog wel even bekeken, deze schroef was er namelijk al een paar keer uitgevallen en zit nu weer stevig vast.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten