woensdag 13 maart 2013

Dag 98: De plank in de keuken

Dit klusje heb ik ook al eens eerder gedaan. Toen heb ik alleen de spullen uitgezocht en gedeeltelijk weggegooid. Nu gaat het nog een stapje verder.
Zo ziet het er nu uit, op de foto zie je het eigenlijk niet maar er ligt veel stof en stukjes afval. Dus het gebruikelijke recept. Alles van de plank af, sopje er door en schoonmaken.
Dit gaat niet terug. Dat doosje van de senseo staat er al zo lang als ik hier woon. Dat gaat naar vriendlief die wel een senseo heeft. De lege potten breng ik zo meteen naar de glasbak. Het apparaat in het midden is volgens mij van mijn huisgenoot, ik kan me niet herinneren dat ik zo'n ding had. 
Eigenlijk lijkt deze foto veelop de eerste... maar het is inmiddels wel schoon. Morgen volgt weer een klusje in de keuken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten