maandag 18 maart 2013

Dag 101: De afvalbak

Toen ik hier kwam wonen was ik samen met mijn huisgenoot de eerste bewoners naar de verbouwing.  Het was dus gemakkelijk om gewoon een vuilniszak te nemen en die aan het eind van de week weg te doen. Na een poosje begon ik dat toch vervelend te vinden, de hel tijd zo'n zak op de grond. Een goedkope oplossing was zo'n campingprullenbak.
Dit is dus mijn prullenbak geworden. ik vind hem eenvoidig in gebruik en gemakkelijk om er elke week weer een schone zak in te hangen. Ons afval meoten we storten in zo'n ondergrondse container dus dan zijn vuilniszakken ideaal. Alleen is de prullenbak na zo'n lange tijd wel toe aan een schoonmaakbeurt. Op de onderste plank en de deksel heeft zich aardig wat stof verzameld. Ook zaten er aan de binnenkant aardig wat spetters van afvalresten.
Hoog tijd dus om eens alles flink schoon te maken. Eerst met een doek het stof verwijderen en daarna alles eens flink afwassen. Zo ligt alles nu even te drogen, morgen zet ik de schone prullenbak weer in elkaar.

En ik wordt helemaal blij van alle reacties die ik de laatste weken krijg! Ik reageer niet op iedere reactie maar ik lees ze allemaal. 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten