woensdag 20 maart 2013

Dag 103: Een leeg bed

Vandaag was het tijd om mijn bed weer eens te verschonen. Nu is dat geen klusje voor deze blog, dat doe ik regelmatig. Ik heb alleen een stapelbed en dus geen nachtkastje er naast. Vandaar dat mijn bed altijd vol ligt met spullen. Soms ook studiespullen als ik geen zin heb om die op te ruimen....
Deze boeken liggen er ook al heel lang. In de bovense ben ik ooit begonnen maar die vond ik saai. Binnenkort maar eens op marktplaats zetten. De rest geef ik nog een tweede poging.
Het Donald Duck stripboek heb ik al uit, vriendlief nog niet dus die blijft nog even liggen. Ook het sudoku boekje mag blijven liggen.
Dit kan weg, de medicijnen zijn op, het oogdoekje gebruik ik niet meer. In het begin wel, toen was ik nog neit gewend aan het licht dat 's ochtends in mijn kamer schijnt.
Eigenlijk viel het dit keer eigenlijk best wel mee wat ik aantrof in mijn bed. Er heeft wel eens veel meer zooi gelegen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten