maandag 11 maart 2013

Dag 96: Het aanrecht

Zo, ik had even een pauze ingelast. Iets met druk met nog meer andere dingen. Afgelopen week is mijn husigenoot vertrokken, en die heeft al haar spullen meegenomen. Logisch natuurlijk maar dat scheelt nog al wat ruimte in de keuken. Ik doe deze week dus klusjes in de keuken.
Vandaag begin ik met het aanrecht. Ik heb zojuist de afwas gedaan en meteen opgruimd, nu wordt het gehele aanrechtblad maar eens schoongemaakt. Er zijn namelijk een paar plekjes die al een poosje niet zijn schoongemaakt.
Eerst alles maar eens inspuiten met dit schoonmaakmiddel. Niet zo goed voor het milieu, maar ja vroeger gekocht dus gebruik ik het nu tot het op is. Ik dacht ook dat het lekkerder rook dan dat het doet. Het ruikt nu nogal chemisch in de keuken.
Zo ziet het er nu weer uit. Een stuk schoner en aantrekkelijker om bij te houden. Het feit dat ik nu hier een poosje alleen woon zal daar aan bijdragen.

1 opmerking:

  1. Ik zag je vandaag langskomen op mijn blog en kom daarom even bij je buurten.
    Zo, wat heb jij al veel aangepakt!
    Ik heb je aan mijn leeslijst toegevoegd.

    groeten Anita

    BeantwoordenVerwijderen