donderdag 28 maart 2013

Dag 109: Stofzuiger

Ik bedacht me net dat ik het klusje van vandaag al gedaan heb. Er volgt straks dus een foto om het te verduidelijken, maar 'schoon' is het dan al.
Het was me al een poosje opgevallen dat mijn stofzuiger het niet zo goed meer deed. Vandaag was ik weer aan het stofzuigen en toen heb ik de stofzuiger maar eens open gemaakt. De stofzuigerzak was tjokvol. dus die eerst maar eens vervangen.
In dit gedeelte zat ook een soort rooster waar wat stof aan zat. Die kon er ook uit. En toen had ik het probleem gevonden. Achter dit rooster zit de motor maar daar zit nog een stukje schuimrubber. En dit stukje schuimrubber was ongeveer gruis en 3 keer zo dik als dat het hoort te zijn. Ik heb dit dus schoongemaakt door alles er af te vegen. daarna dat stukje schuimrubber weer teruggezet, roostertje ervoor, stofzuigerzak terug in de stofzuiger en tenslotte die viezigheid nog even opzuigen. En ik merk echt dat de stofzuiger veel beter werkt! Weer een zo'n klus waarvan je denkt dat het heel ingewikkeld is maar wat achteraf heel erg mee valt.

2 opmerkingen:

  1. Wat een simpel, maar doelmatig klusje. En het is zo fijn als apparaten gewoon doen wat ze moeten doen.

    gr. Inge


    Weet je dat je je bot-controle vraag nog aan hebt staan?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Volgens mij heb ik het nu aangepast, heb de woordverificaie uitgezet.

      Verwijderen