woensdag 20 februari 2013

Dag 91: Doosjes hier, doosjes daar

Dit is echt super stom. Ik heb braaf elke dag opgeruim maar ben gewoon vergeten om er blogjes over te schijven! Vandaar dat ik vandaag 2 blogs plaats en morgen weer, dan ben ik weer bij.

Mijn ouders kregen onverwacht bezoek, en dat bleef nog slapen ook! Genoeg ruimte maar daarvoor moest mijn zooi aan de kant.
Dit is de eerste doos, die ook nog een poosje kwijt was. Iets met te goed opgeborgen
Het cadeaupapier en bakje met zelfgemaakte kerstkaarten kunnen bij het cadeaupapier in de la. Dit ligt er natuurlijk gedeeltelijk al vanaf sinterklaas, dus hoog tijd om het eens op te ruimen.
Dit heeft ook allemaal een vaste plaats dus kan ook meteen worden opgeruimd.
Dit komt als laatste uit de doos. Gebruikt voor een sinterklaassurprise.... Gaat weer met mij mee.
Dit is de volgende tas, hier ligt nog veel meer van alles wat in.
Als eerste een stapel sinterklaasgedichten, die bewaar ik altijd en kunnen bij de stapel papier die bij dat jaar hoort.
Ook ligt er een stapel oud papier en andere dingen die weg kunnen.
Resultaat is een lege bovenkant van de eierkist. Handig want dan kun je er tenminste zo weer bij. De inhoud wordt binnenkort een keer opgeruimd.
 Als laatste is er deze plastic zak. Zo op het blote oog liggen hier een aantal studieboeken van vorig jaar.
 Dat klopt inderdaad, een paar wettenbundels en een studieboek. Dat kan allemaal in mijn boekenkast.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten