dinsdag 5 februari 2013

Dag 82: Bovenkant van het ladenkastje

Dit klusje stond alweer een poosje op de planning. Eigenlijk is het wel raar dat ik graag van lege oppervlaktes hou, maar wanneer ik het zo heb opgeruimd ligt het binnen no-time weer vol met 'troep'.
Zoals je kunt zien liggen er weer een hoop spullen die er niet horen. Ik begin dus maar vooraan.
Dit sportbroekje hoort natuurlijk gewoon in de lade met kleding. Een klusje van een paar seconden, maar toch laat ik het er steeds liggen. Ook alle bakjes horen in de lade hieronder. Ook weer een klusje van niks maar het is gemakkelijker om iets hier bovenop te zetten. Mezelf nu toch maar eens aanleren om het gewoon direct op te ruimen. 
Deze heeft vriendlief laten staan. Ik zal hem vragen of hij het flesje wil bewaren, of dat het weg kan.
Dit zier er alweer een stuk beter uit. Ik moet natuurlijk de shoenenpoets ook opruimen, maar die laat ik nog even staan zodat ik deze week mijn schoenen ga poetsen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten