woensdag 13 februari 2013

Dag 88: Cashen bij de verdiensites

Nu ik weer regelmatig mijn mailtjes klik viel het me op dat ik bij sommige site's al aan de uitbetalingsgrens zat. Hoog tijd dus om alles site's eens bij langs te gaan. Eerst moet ik nog even een excel-repair bestandje opsnorren op het internet. Mijn bestand is namelijk een poosje geleden al kapot gegaan en ik heb het nog steeds niet weer gemaakt. Met zo'n programma kun je het even openen. Ik neem de gegevens over zodat ik in een nieuw excelbestand kan maken en die in de toekomst gebruik. De oude gegevens neem ik dan vanzelf een keer over.

Het is elke keer wel weer een vervelend werkje vind ik, je moet bij alle site inloggen en soms ben je die gegevens kwijt. Het was in ieder geval wel een leuk klusje. Binnenkort wordt er tezamen 80 euro op mijn bankrekening gestort en krijg ik voor 50 euro aan cadeaubonnen. Ik ga alvast kijken bij bol.com wat ik wil gaan bestellen...

2 opmerkingen:

  1. Met welke verdiensites doe je mee? Ik ben benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb een heleboel gehad, ben nu wat aan het minderen... de beste waren altijd euroclix, moneyiljonair en gekkengoud. Ook vul ik veel enquetes in, bij TNS-nipo, opionionbar en waardevolle mening.

    BeantwoordenVerwijderen