maandag 4 februari 2013

Dag 81: Back in business

Toen was ik zo maar weer gestopt met opruimen. Nouja het had gelukkig een reden, ik was geveld door verkoudheid, en niet zo'n klein beetje ook. Een paar dagen was ik compleet uit de running en deed ik alleen het hoognodige, dus alleen eten en m'n neus snuiten.

Vandaag maar weer eens vol goede moed beginnen met opruimen. Nu lijkt het meer op puinruimen dus zet ik mijn timer op 15 minuten en ga ik aan de slag. de was zit in de wasmachine, alle zakdoekjes liggen in de prullenbak. Nieuwe kleding in koud water gezet zodat ik het morgen kan wassen. Oud papier bij het oud papier. Afwas opgeruimd. Was opgeruimd zodat zometeen de nieuwe op het rekje kan.

Dit lijkt er meer op! Geen foto's dit keer omdat eht gewoon opruimen betreft maar ik kan de vloer weer zien en zitten aan mijn tafel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten