donderdag 7 februari 2013

Dag 84: Tijd voor postcrossing

Het voordeel van mijn account bij postcrossing is dat ik precies kan zien wanneer ik voor het laatst kaartjes heb verstuurd. Dat was december 2010. Hoogtijd om dus weer kaartjes te gaan versturen, ik heb namelijk nog postzegels liggen met een waarde in guldens en die zijn vanaf november niet meer geldig. Bedankt PostNL!
Eerst maar een de hele verzameling uitstallen op de tafel. Dan de adressen aanvragen zodat ik weer waar ik de kaartjes naar toe moet sturen.
Helaas moet ik eerst nog naar het postkantoor. De waarde van de Europese postzegels is in de tussentijd verhoogd. Dus moet er nog een extra postzegel op de kaarten.
Zo ziet de kaart er dan uit met de postzegels, een stuk leuker vind ik dan met die saaie nieuwe postzegels.
Dit is het resultaat voor vandaag. Kaarten van overal uit Nederland worden verstuurd naar Duitsland, Rusland, Amerika, China en Taiwan. Ik hoop dat de kaarten snel aankomen, dan krijg ik namelijk ook weer een paar kaarten terug.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten