vrijdag 8 februari 2013

Dag 85: Een klusje hier en een klusje daar

Vandaag doe ik een verzameling van kleine klusjes. Ik merk namelijk dat het de afgelopen week al weer neter wordt maar dit soort dingen blijven liggen.
Deze nette broek heb ik een paar week geleden aangehad. Daarna heb ik hem dus over de stoel gehangen en blijkbaar loopt hij niet uit zich zelf naar de kledingkast. Dus een kapstokje uit de kast, broek erover hangen en terug in de kast.
Deze schoenen waren hoog toe aan een poetsbeurt, past dus ook precies bij deze klusjes dag. Schoensmeer en een doekje, met een borsteltje inboenen, even wat oppoetsen en nog wat spray en de schoenen kunnen er weer tegen.
Dat bakje met post is ook nog steeds tot de nok toe gevuld. Hup, map erbij en alles sorteren. Er kan een stapeltje weg, veel wordt opgeruimd en een klein beetje kan weg.
Als ik dan toch bezig ben met het opruimen van de administratie kan ik meteen ook even deze bonnetjes controleren. Ik heb een excelsheet waarin ik mijn uitgaven bijhoud, dus dat werk ik meteen ook even bij.
Als laatste klusje voor vandaag dit pannetje, het staat ook al veelste lang vies te zijn. Dus ik pak alvast afwaswater en zet het daarin te weken. Na een half uurtje weken emt een schuursponsje door de pan en hij is schoon. Heb ik hier nu echt zo lang mee gewacht? In iedergeval zijn er weer een hoop klusjes gedaan vandaag!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten