dinsdag 20 november 2012

Dag 75: Het kastje deel 2

Dit kastje had ik al eerder opgeruimd, voor de helft dan. Vandaag volgt de andere helft.

Eigenlijk val het mee, in het bovenste vak lagen altijd alle bubbeltjesenveloppen. Maar sinds vriendlief heeft ontdekt dat handelen via marktplaats wat oplevert, heeft hij alle enveloppen gekregen. Daardoor ziet dit vakje er een stuk netter uit.

Ook de bovenkant ruim ik nog maar even op. De foto's gaan op een stapeltje. Die fotostandaard ziet er namelijk heel leuk uit op de verpakking alleen werkt het niet. De foto's hangen allemaal dezelfde kant op. Weg er mee dus.
De bal hou ik, die heb ik vorig jaar gewonnen bij FC Groningen. Ook de cd's en cassettebandjes mogen blijven, ik ga alleen nog nadenken over een andere oplossing.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten