donderdag 17 januari 2013

Dag 76: Tafel

Zo. En toen was ik opeens gestopt, niet alleen omdat ik geen zin meer had maar ook omdat ik niet zoveel meer op te ruimen had. Ik hoopte dat het zonder deze blog ook netjes zou blijven, maar helaas.
Vandaag dus eerst maar weer eens 15 minuten opruimen.
De wasmachine heb ik aangezet, nu begin ik met 15 minuten opruimen. Eerst het ontbijt en de pannen maar weer opruimen op de juiste plaats. Ook zijn er genoeg zaken die op een andere plaats horen. Dat is nog wel blijven hangen van de vorige poging.
Een kwartier later ziet het er zo uit. De laatste dingetjes ruim ik ook nog even op. Het is echt een wereld van verschil. Nu ga ik ff lunchen. Daarna de was die op het rekje hangt even opruimen zodat de was uit de wasmachine er ook meteen op kan. En het voornemen voor vanavond is om te tafel op te ruimen voordat ik ga slapen.

1 opmerking: