dinsdag 13 november 2012

Dag 70: De kledingkast, inzicht

Soms duurt het een tijdje voordat je handigere dingen bedenkt.
 Vandaag gaat het om mijn kledingkast.
 Zo ziet/hangt mijn kleding al vanaf het begin in de kast, later is daar de voorraad bijgekomen. Het staat er prima. Alleen erger ik me aan het feit dat de linker deur vaak niet goed dicht zit, die moet als eerste dicht en dan 'valt' de rechtse deur daar overheen. En dat gaat dus vaak andersom.
Vandaar dat ik nu alles heb omgedraaid. De kleding hangt links en de voorraad staat rechts. Nu alleen opletten dat ik dus alle kleding andersom op de haakjes hang. ik kan aan het eind van de winter nu wel heel eenvoudig zien welke kleren ik wel en niet heb aangehad want alle gedragen kleding hangt dan anders op een haakje.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten