maandag 5 november 2012

Dag 64: De vensterbank

Dit project werkt soms heel goed voor dingen die te lang blijven liggen. Als ik over iets struikel dan ruim ik dat binnen de kortste keren op en is het dus een klusje geworden. Over de vensterbank struikel ik alleen nooit. Die zie ik alleen wanneer ik mijn gordijnen open en dicht doe.
Vandaag begin ik dan maar met een grote schoonmaak van mijn vensterbank.
Eerst maar eens alles er uithalen. Dit bakje kan meteen weg, het staat er alleen maar stof te vangen en echt mooi vindt ik het niet meer.
Op de verwarming staat ook nog wat dat kan ook meteen weer naar de juiste plaats. Ik zet de bakjes na de afwas altijd nog een dag te drogen op de verwarming. Deze was ik vergeten op te ruimen
Nu een sopje door de vensterbank en dan ziet het meteen een stuk beter uit.
Nu heb ik alles weer terug geplaatst. De plant krijgt nog 1 kans, als hij nu niet gaat bloeien gaat hij weg. Hij staat er ook al ruim 2 jaar.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten