dinsdag 6 november 2012

Dag 65: Dozen met tijdschriften

Toen ik bezig was met mijn boekenkast zei ik dat ik binnenkort de dozen met rijdschriften ging opruimen. Maar ook hier struikel ik niet over dus die dozen staan er nog net zo.
Inclusief een paar extra tijdschriften.
Eerst maar eens alles sorteren op tijdschrift, daar wordt het een stuk overzichtelijker van.
Daarna heb ik van elk tijdschrift de jaartallen gesorteerd. Alles wat al gelezen is, is uit het plastic de rest wil ik nog lezen / door bladeren. Ik denk dat ik daar ook maar klusjes van maak. Dan zit er ook wat druk achter de ketel wbt het doorlezen/bladeren van deze stapels.


Het scheelt dat het tijdschrift dat het vaakst kwam en het diktste was nu niet meer verschijnt, dat maakt het een stuk makkelijker om de stapels in de toekomst bij te houden.
De algemene tijdschriften kunnen dan ook door naar mijn ouders, de studiegerelateerde mogen hier blijven.
Deze tijdschriften bewaar ik nog even. Links liggen tijdschriften van de buurt waar ik woon, rechts kooktijdschriften.
Deze tijdschriften gaan in de doos bij de andere kooktijdschriften. Die ga ik nog een keer doorzoeken op recepten die ik ooit eens wil gaan koken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten