maandag 12 november 2012

Dag 69: Bak onder de bank

Vandaag ruim ik de bak onder mijn bank op. Ik ben erg blij met die bak, er kan veel in en het is uit het zicht. Maar ja, dan verdwijnt er natuurlijk ook veel zooi in?
Deze bak herbergt veel verschillende spullen.
Dit is het kerst en sinterklaas cadeaupapier en kerstkaarten. Het cadeaupapier is altijd handig wanneer je ergens een cadeautje koopt wat niet wordt ingepakt. De kerstkaarten heb ik vorig jaar in de aanbieding gekocht, in het nieuwe jaar. Nu kwam lief ook nog aanzetten met kerstkaarten, dus eerst hebben we wel weer genoeg.
Dit is een leuk stukje om op tafel te zetten, ga ik hierna meteen doen. Om de kaarsen zit nog steeds plastic, dat haal ik er af zodat ik de kaarsen ook een keer aansteek.
Ook in deze bak liggen de barbecuespullen. Die blijven liggen tot volgend jaar. Hopelijk kunnen we dan weer barbecueën.
Nu gaat de deksel weer op de bak. Er is een stuk meer ruimte maar dat komt doordat de kaarsen nu op de tafel staan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten