maandag 21 januari 2013

Dag 78: Dilemma's in de kledingkast

Vandaag heb ik mijn kledingkast weer eens opgeruimd. Dat was niet alleen nodig vanwege alle kleding die er in rondslingert maar ook omdat er binnenkort een kledingbeurs in de buurt is. Mijn zus had aangeboden om daar te gaan staan, zij had ook veel kleding over en wilde mijn kleding dan ook wel meenemen. Dus maar eens een opruimbeurt door mijn kast.
Alles ligt weer door elkaar. Eerst maar weer eens alles opruimen zodat het allemaal weer soort bij soort ligt. Ik vind het toch wel lastig om kleding weg te doen. Er zijn een paar dingen die ik echt niet meer aan doe. Er is ook kleding die ik niet meer zo vaak aan heb, maar eigenlijk ook niet weg wil doen. Maar ja ik heb het niet vaak meer aan omdat de mouwen of het shirt te kort is. Dus toch maar weg. En ik ga er eigenlijk vanuit dat ik toch niet alles verkoop, dus wat er over blijft is mooi meegenomen.
Zo ziet mijn lade er nu weer uit. Een stuk netter. al met al zijn er nu 10 dingen apart gelegd voor de beurs, daar heb ik helaas geen foto van gemaakt. Straks, ook als er geen kleding verkocht is, past alles er nog steeds netjes in.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten