woensdag 25 september 2013

Dag 167: Een nieuw begin

Een paar weken geleden schreef ik al over een frisse start. Nu zijn de colleges al een paar weken bezig en van het bloggen komt nog niet erg veel. Dat is te merken, ik vind het namelijk een beetje een rommeltje hier. Dat komt gedeeltelijk nog door de korte vakantie die we vorige week hebben gevierd en doordat ik overal stapeltje heb liggen.
Afgelopen week sprak ik met mijn bovenbuurmeisje, zij vertelde dat ons platte dak blank stond omdat het afvoerputje verstopt was.
Dus om te beginnen met de klusjes heb ik dit direct maar aangepakt. De trap er bij en een stokje gezocht zodat ik de afvoer leeg kan halen. Eenmaal op het dak bleek dat al het water al weg was. Het putje heb ik wel leeg gehaald en als het weer eens heel hard regent kijk ik wel weer op het dak.

Het tweede klusje voor vandaag is het wegwerken van de was. Door de vakantie was het een grote stapel geworden. Dit zijn twee droge wassen en de volgende zit al in de machine. Dan is de stapel al weer een stuk kleiner, ook ligt er dan minder op de grond want daar leg ik het liefste bijpassende wasstapeltje heen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten