maandag 6 mei 2013

Dag 136: Verhuizing in de kast

Vorige week schreef ik al over een lege plank in de boekenkast. Ik denk dat dit het begin van een kleine kast verhuizing is.
 Deze stonden nog in een doos, nu op een mooi plekje in de kast.
Op deze plank stonden al mijn boeken, sommige staan er ook al jaren. Binnekort maar eens kijken of er ook iets weg kan.
Hier stonden de ordners die nu op de onderste plank staan. Ook de dozen met kaartjes haal ik hier weg, die komen op een andere plank.
Zo ziet de bovenste plank er nu uit. De boeken passen niet helemaal. Een extra reden om wat meer te gaan lezen. Dit zijn niet al mijn boeken. Als ik er een paar uit heb neem ik die mee naar mijn ouders, daar staat een volle kast met boeken. op die manier hou ik het hier overzichtelijk.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten