donderdag 2 mei 2013

Dag 134: De kledingkast, klaar voor de zomer.

Vandaag ga ik weer een keer mijn kledingkast opruimen. Nu is dat niet alleen nodig maar ook handig met het ook op de komende zomer.
 Zo ziet de lade die ik het meest gebruik er momenteel uit.
Ik heb eerst\weer stapeltjes gemaakt, daarna gekeken of ik alle kleding nog leuk vind voor deze zomer. Dat viel mee, de meeste zomer shirtjes zonder mouwen heb ik ook zo weinig aan dat ik ze nog steeds leuk vind na al die jaren.
De onderste lade was iets minder werk, die is nog vrij netjes. De 3/4 broeken liggen weer wat meer vooraan. Tenslotte heb ik ook het hanggedeelte van de kast nog even aangepakt. De truien hangen weer achteraan en de jurkjes en blouses wat meer vooraan. ik ben, wat mijn kledingkast betreft, klaar voor de zomer.

2 opmerkingen:

  1. Lekker he, dat de zomerspullen weer in de aanslag mogen. Al moet ik zeggen dat ik vandaag toch de trui heb aangetrokken hoor, want vond het nog net iets te frips voor een shirtje.

    Enne kledingkastlade ziet er weer netjes uit :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lekker hè? Even rommelen en het ziet er weer heel anders uit.

    BeantwoordenVerwijderen